tisdag 22 november 2011

Lucky shot, or?

Åh vad kul! Eller? Idag så försov jag mig lite och när jag väl vaknade så hade jag jätteont på mina skavsår. Jag visste att jag aldrig skulle hinna sminka mig innan skolan. Sen så åt vi frukost och jag tänkte på vad vi pratade om på svenska lektionen igår, att lärare kan lägga upp saker på skolans hemsida. Jag tänkte, jaha, okay. Jag kanske borde kolla in hemsidan, för man vet ju aldrig.

Gissa vad, jag kollade och min Engelska C lärare är tydligen sjuk idag. Synd om henne, men skönt för mig för mina hälar gör verkligen jätteont även om jag bara går runt hemma.

Translation:

Oh what fun! Or? Today, I overslept a little, and when I woke up my blisters hurts really much. I knew I would never have the time to put on makeup before school. Then we ate breakfast and I was thinking about what we talked about in Swedish lesson yesterday, that teachers can post things on the school website. I thought, oh well, okay. Maybe I should check out the website, for you never know.


Guess what, I checked and my English teacher C is apparently sick today. Sorry for her, but nice for me because my heels hurt as hell even if I just walk around at home.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar