söndag 20 november 2011

8 ways to win my heart

Dag 3: 8 sätt att vinna ditt hjärta.
Dag 4: 7 saker du tänker på ofta.
Dag 5: 6 kvinnor du tycker är väldigt snygga.
Dag 6: 5 saker du gillar att göra.
Dag 7: 4 saker du tycker är tändande.
Dag 8: 3 saker du tycker är avtändande.
Dag 9: 2 favoritlåtar.
Dag 10: 1 bekännelse.

1. Låta mig prata ut om precis vad jag vill även om det är tråkigt.
2. Tycka om hur jag ser ut utan smink
3. Ha helt underbart vackra ögon
4. Vara försiktig med mig, behandla mig vänligt
5. Säg ingen urtrist raggningsreplik, man har ändå hört alla! Utan bete dig normalt, stressa inte upp dig
6. Ge mig fina kommentarer som inte är vulgära eller för hastiga. Hör hellre en kommentar om att jag har en fin näsa än en kommentar om att jag har en snygg häck.
7. Var säker på att vi är på samma sida innan du lägger in en hastig stöt.
8. Älska mig för den jag är, jag kanske är lite udda och lite konstig men vill du vara med mig så får du acceptera det.

And for my english speaking friends/readers, I put in a simplified translation.
Day 3: 8 ways to win my heart


1. Let me talk about anything even though you think it's boring
2. Like me even without make-up
3. Have the most beautiful eyes
4. Treat me gently, handle me with care.
5. Don't tell a lousy pick-upline, I've already heard them all! Act normal instead.
6. Tell me nice things that are not to vulgar or hasty. I would rather listen to a comment telling me that I have a beautiful nose rather than telling me that I have a nice ass.
7. Make sure we're on the same page before you make a hasty move.
8. Love me for who I am, I may be a bit odd and strange, but if you want to be wtih me you'll have to accept that.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar