lördag 19 november 2011

9 saker om mig...


Dag 2: 9 saker om dig själv.
Dag 3: 8 sätt att vinna ditt hjärta.
Dag 4: 7 saker du tänker på ofta.
Dag 5: 6 kvinnor du tycker är väldigt snygga.
Dag 6: 5 saker du gillar att göra.
Dag 7: 4 saker du tycker är tändande.
Dag 8: 3 saker du tycker är avtändande.
Dag 9: 2 favoritlåtar.
Dag 10: 1 bekännelse.




1. Jag har jättedåligt korttidsminne och helt otroligt bra långtidsminne.
2. Jag är naturligt rödhårig, en äkta ginger alltså.
3. Jag hatar verkligen när folk byter ut saker, jag tycker det ska vara som det alltid varit.
4. Jag älskar djur otroligt mycket. Så snart vi har råd/tid så ska vi skaffa en hund.
5. När folk ser mig så tror de säkert att jag är en "plain jane", men skenet kan bedra, jag gillar metal, tv-spel, wow, gamla nördfilmer och serier. 
6. Jag har ett extremt hett temperament men det var ändå värre förr... Hur det kunde vara det är ganska svårt att förstå.
7. Jag har aldrig varit så full att jag har varit redlös. Utan bara påverkad.
8. Jag har en dålig vana att äta när jag är uttråkad. Men det håller jag på att träna bort.
9. Jag har sett filmen Juno tusentals gånger och tröttnar aldrig på den.

1 kommentar:

  1. Svar: Va söt du är som alltid :D Vi håller på och jobbar på en ny design som jag hoppas kommer kunna komma upp innan de nya året ;D

    SvaraRadera