måndag 21 november 2011

Fact or fiction?


Idag har varit ganska förvirrande. Jag vet inte varför, jag känner mig bara som att jag vore mitt i en storm. Jag blev ganska arg på Svenska lektionen idag, vi hade en slags minne lyssnings övning, och jag har ju två diagnoser som påverkar mitt korttidsminne, så självklart att min berättelse skulle vara den sämsta. Men alla var tvungna att skrika ut hur dålig jag var, det kändes inte så roligt. För jag har problem med minnet och att folk ska skratta åt mig för det är inte så roligt.

Men det känns lite bättre nu, sitter vid datorn och spelar wow, det är något som alltid kan lugna ner mig.

Translation:

Today has been quite confusing. I do not know why, I just feel as if I were in the middle of a storm. I was quite angry at the Swedish class today, we had a kind of memory, listening exercise, and I have two diagnoses that affect my short term memory, so naturally, my story would be the worst. But all in my class had to shout out how bad I was, it felt terrible. Because I have problems with memory and that people will laugh at me because of it is not so funny.

But it feels a little better now, sitting at the computer and playing wow, this is something that can always calm me down.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar