måndag 21 november 2011

Seven deadly sins maybe?

Dag 4: 7 saker du tänker på ofta.
Dag 5: 6 kvinnor du tycker är väldigt snygga.
Dag 6: 5 saker du gillar att göra.
Dag 7: 4 saker du tycker är tändande.
Dag 8: 3 saker du tycker är avtändande.
Dag 9: 2 favoritlåtar.
Dag 10: 1 bekännelse.

1. Jag tänker alltid på att jag behöver gå ner i vikt.
2. Alla misstag jag någonsin begått
3. Hur alla ser på mig, och vad dom tror om mig
4. Idéer till olika projekt
5. Sen tänker jag ju självklart på min älskade Tobias
6. Kläder och outfits
7. Allt jag borde göra

Translation:
Day 4: 7 things I think about often
1. I always think that I need to lose weight.

2. All mistakes I ever committed
3. How they all look at me, and what they think about me
4. Ideas for projects
5. Then I think of course of my beloved Tobias
6. Clothing and outfits
7. All the things I should do

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar