söndag 13 november 2011

Writer's block

Just nu vet jag inte vad jag ska ta mig till, mitt liv just nu är extremt trist och jag verkar inte kunna komma i balans igen, allt runt om mig är rörigt och ja, rent ut sagt så är det riktigt jobbigt just nu.

Det enda jag gör om dagarna är att sitta och odla mossa på axlarna framför datorn.. Har ingen lust eller ork till att göra något, jag som ville komma igång med träningen och började verkligen gilla läget, har bestämt mig för att lägga all min ork på hyllan.

Nu är det så att jag inte längre når upp till hyllan, och ju längre jag säckar desto längre ifrån mig hamnar hyllan... Känns som ett svart hål.

Jag vill bara få tillbaka lite av den där livglädjen, lite känsla för att orka göra saker.

Just av denna anledningen så är det extremt svårt att blogga, jag tror inte ni vill veta hur mycket herbs jag farmar i wow, eller vilka raids jag går. Sånt är nog ganska ointressant.
Men jag ska försöka komma igång med skrivandet igen, jag gillade det då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar