tisdag 24 januari 2012

Surprised!

Den här dagen har varit ganska seg. Känner mig helt sliten och trött. Imorse väckte Troja oss vid halv åtta, då ville hon ut. Sen tog vi det lugnt några timmar tills klockan tio, då började skolan för mig. Hade engelska C, vilket var ganska roligt. Jag försökte jobba på så gott jag kunde. Sen kom Tobias och mötte upp mig efter lektionen, då fick Troja stanna hemma. Sen gick vi och handlade för 450 spänn, woot. Nu har vi mat ett tag iallafall. 
Sen så har vi lagat mat, kebab i pitabröd fick det bli. Sen lite tv-spel samt slöande vid datorn. Sen en powerwalk på 40 minuter med Trojus och Tobias. Härligt! Sen lekte jag med Troja en stund när vi kom hem.

Ska försöka hinna med lite läxor snart. Har ju ganska mycket kvar för att komma ikapp. Men det ska nog gå.


 bjuder på en förvånad GIF.

1 kommentar:

  1. Svar: Jag är så liten så på mig blir dom tyvärr väldigt långa ;(

    SvaraRadera