tisdag 24 januari 2012

Utmaning.

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Jag var 9 år då, jag gick antagligen i skolan, lekte och hade det roligt.

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?Jag bodde i Stockholm, med min fästman hemma hos hans föräldrar, där gick jag på Metapontum, en gymnasieskola i fruängen. Och där läste jag NV + Juridik. Jag shoppade även en hel del och njöt av stadslivet. Vi hade även varit förlovade i 24 dagar.

3) FEM SNACKS DU GILLAR:
- Grill chips, chips överhuvud taget

- Choklad, mjölkchoklad helst.
- Apelsin, jag kan äta hur många som helst
- Kiwi
- morot, gurka, paprika + dipp

faktum är att jag inte äter godis så ofta, det blir mer ofta att jag äter frukt och grönt.

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:- I hate everything about you - Three Days Grace
- Your Song - Ellie Goulding
- It doesn't matter - Allison Krauss
- Mutter - Rammstein
- Paper moon - Tommy Heavenly6

Jag kan de flesta låtar jag tycker om, tog ett urval av mina favoriter bara :)

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MÅNGMILJONÄR:
- Köpa min dröm-bostad, ett radhus i Vallentuna eller i Kärrdal.
- Ta några dagar och köpa alla kläder jag kan tänka mig vilja ha.
- Köpa ny bil
- Donera lite till välgörenhet till de länder som vanligtvis inte får så mycket men också behöver hjälp. 
- Hjälpa min familj med pengar om de skulle behöva.

6) FEM DÅLIGA VANOR:
- Svara omedvetet. Alltså jag svarar även om jag inte har lyssnat, känner själv hur jobbig jag är då.
- Bita i huden runt naglarna
- Säga elaka saker
- Breda ut mig över hela sängen så att Tobias inte får plats.
- Vara för pigg på kvällen och för trött på morgonen.


7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:- Kolla på när vänner spelar tv-spel
- Umgås med vänner och familj
- Läsa bloggar
- Shoppa, shoppa och shoppa
- Laga mat och baka

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
- Haremsbyxor, har haft ett par, och hatar dom. Hemska.
- 60 - tals mode. ugh.
- polotröja

Allt jag kommer på just nu.

9) FEM FAVORIT(LEK)SAKER:- Min älskade Iphone.
- Datorn, både laptopen och stationära. 
- Våra Wow-figurer, speciellt min Arthas. Dom står så fint i bokhyllan.
- Våra konsoler, främst ps3an, med vidzone <3
-


10) TIO PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UTMANINGEN:

Alla som vill :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar