tisdag 20 september 2011

Dag 26 – Dina rädslor

Jag har ganska många fobier och rädslor. Jag har fobi för bland annat fåglar, höjder och insekter. Men saker som jag verkligen är rädd för....

Jag är rädd för att mina hundar ska dö, det är något som jag tänker på nästan varje dag, inte så konstigt eftersom dom två äldsta är båda sjuka och har varit nära och dött några gånger.

Jag är rädd för att behöva vara beroende av andra. Jag är en självständig människa som hatar att be om hjälp på alla sätt. Jag gillar att ta saken i egna händer, men det går ju inte alltid.

Och jag är rädd för att inte få vara nära min familj. Min familj har alltid stått mig nära och att vara utan dem skulle aldrig gå.

Sen har ju jag som jag antar att dom flesta som är i ett förhållande har, en rädsla för att det skulle ta slut av någon anledning. Kan inte tänka mig att leva en dag utan att få höra, eller se min älskade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar