söndag 23 oktober 2011

en timmes promenad

Efter jag och T ätit frukost, jag åt en rostad macka och drack ett glas juice och ett glas vatten. Så gick vi ut på en promenad. Vi gick väldigt fort och sprang vissa bitar. Vi var ute i ca. en timme, och vad härligt det känns! Så mysigt att vara ute och röra på sig. När vi gått i kanske 40 minuter stannade vi och handlade sen gick vi hem. Benen känns lite skakis och det märks vilken dålig kondition jag har! Vi kanske tar en kort promenad ikväll också, vi får väl se :)

Jag handlade lite nyttigare mat, saker man kan woka och sallad och liknande. Glömde dock att köpa några saker, skulle ha köpt tomater, gurka och äpplen också, det får jag ta lite senare.

Är sjukt taggad på att äta mina bambuskott och grejjor! Ska bli väldigt gott!


4 kommentarer:

  1. Tror inte jag har vinäger =/ Borde väl gå med typ saft annars :P Får testa helt enkelt1

    SvaraRadera
  2. sv: Jag trodde inte jag skulle gilla den heller, men den gick hem hos mig =)

    SvaraRadera
  3. Och den där maten ser både god och nyttig ut :D

    SvaraRadera
  4. Saft funkar nog också :)

    Ja den borde ju hjälpa mig med en nyttigare livsstil! :)

    SvaraRadera