måndag 24 oktober 2011

Hemma... åh nej! inte diska...

Nyss kom jag och T hem från mina föräldrar vi var där hela eftermiddagen/kvällen. När vi kom hem så möttes vi av kaoset på våran diskbänk. När vi diskar så har vi olika saker som vi inte tycker om att diska, och lämnar det därför åt den andre. Nu hade vi gjort så... I några dagar och det var verkligen kaos.

Är det inte hemskt? Är det inte äckligt? Och är det inte vidrigt!? Jag bestämde mig för att ta tag i denna katastrof.

Men detta är ju inget jag gör med nöje, och då kan man ju se ut som på bilden här brevid, lite lagom småirriterad.

Jag fixade och donade tills allting var skinande rent och tills det såg ut som på bilden nedanför, perfekt, nu måste det bara torka så jag kan ställa in det i skåpet! Så mycket disk, fick inte ens in allt i diskstället!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar